VRÁCENÍ ZBOŽÍ
-
VYHLEDÁVAČ BUTIKŮ
VYHLEDAT BUTIK
Vyhledat butik v okolí i ve světě.
ZJISTĚTE VÍCE -
Kontaktujte nás emailem
Kontaktujte nás emailem
Kontaktujte nás s otázkami ohledně Vašich objednávek, Estée Lauder prodejen, webových stránek nebo případně jakýchkoliv dalších souvisejících témat. Na Váš email odpovíme do 24 hodin.
NAPIŠTE NÁM -
KONTAKTUJTE NÁS PO-PÁ 9-17 HODIN
+420800022631+420800022631
Vrácení a výměna zboží
Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím Estée Lauder Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících 2 kroků:
1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.
2. Kontaktujte náš zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@online.esteelauder.cz, který pro vás objedná vyzvednutí zásilky kurýrní službou. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.
- Pro vaši ochranu a záruku neprodleného vrácení zboží prosíme neposílejte produkty zpět jiným než výše popsaným způsobem. Nezodpovídáme za zásilky, které se ztratí během přepravy.
- Pokud byla vaše zásilka při doručení poškozená prosím postupujte dle kroku Poškozený produkt.
- Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány zpět na účet zákazníka. Lhůta připsání částky na účet zaleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace.
- Pokud máte k vrácení zboží nějaké dotazy kontaktujte nás na e-mailu: zakaznickyservis@online.esteelauder.cz.
Často kladené otázky
Za jak dlouho mi bude platba za vrácené zboží připsána na účet?
Platby za vrácené zboží vyřizujeme zhruba do 7-10 pracovních dní. Doba připsání platební transakce se může lišit dle vaší banky. Pro více informací prosím kontaktujte vaši banku.
Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty Estée Lauder zakoupenými online, můžete zboží vrátit, nebo vyměnit. Vrátit nebo vyměnit je možné pouze produkty zakoupené na stránkách esteelauder.cz. Pokud potřebujete s vrácením produktu pomoci, prosím kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy zakaznickyservis@online.esteelauder.cz.
Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mám dělat?
Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné prostřednictvím e-mailové adresy zakaznickyservis@online.esteelauder.cz.
Poškozený produkt
Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné prostřednictvím e-mailové adresy zakaznickyservis@online.esteelauder.cz.