ESTÉE LAUDER COMPANIES KAMPAŇ PROTI RAKOVINĚ PRSU

 

SPOJUJE NÁS VÍRA V NALEZENÍ LÉKU
#TimeToEndBreastCancer


Kampaň proti rakovině prsu společnosti Estée Lauder Companies inspiruje a spojuje lidi po celém světě s jasným cílem a vizí vytvořit svět bez rakoviny prsu. Tato největší dobročinná iniciativa naší společnosti podporovaná zaměstnanci po celém světě byla založena Evelyn H. Lauder v roce 1992 spolu s představením ikonické růžové stužky, která se stala symbolem boje proti rakovině prsu.


Dosud se díky této kampani podařilo vybrat přes 79 milionů dolarů na podporu celosvětového výzkumu, vzdělávání a lékařských služeb s více než 65 miliony dolarů, které financovaly 263 lékařských grantů na výzkum prostřednictvím nadace Breast Cancer Research Foundation®.
 

 

 

 

Všichni můžeme pomoci

Koupí produktů z limitované růžové kolekce pomůžete dobré věci. V rámci České republiky 50 % z výtěžku z prodeje těchto produktů předáme Onko Unii v rámci letošní kampaně.
Kromě toho za každý příspěvek ve feedu označený #TimeToEndBreastCancer přispěje Estée Lauder Companies nadaci Breast Cancer Research Foundation
částkou 25 dolarů na její aktivity spojené s financování výzkumu, vzdělávání a dalších prospěšných činností.

 




 

Náš závazek

Jsme si vědomi ohromného pokroku, kterého již bylo dosaženo, hodně práce je ale ještě třeba udělat a naše odhodlání je silnější než kdy dříve.
Míra úmrtnosti žen se od konce 80. let snížila o 40% a při včasné diagnóze je délka dožití 5 let u více než 90% pacientek. Naše kampaň k těmto výsledkům pomáhá velmi výraznou měrou.
Po celém světě podporujeme více než 60 organizací soustřeďujících se na problematiku rakoviny prsu.
Téměř každý zná někoho, koho se tato nemoc dotýká, nebo si sám tuto diagnózu vyslechl.
Noste růžovou stužku a nechte se vyšetřit, má to smysl.

 

#ELrůžovástužka
#nechtesevyšetřit
#mátosmysl
 

#TimeToEndBreastCancer

 

 

 

Top