• Youth-Dew

    „Neměla jsem tušení, že mám schopnost tvořit vůně.“ řekla Estée pokorně, když v roce 1953 objevila voňavou směs růží, jasmínu, vetiveru a pačuli, která
    ji proslavila. Voňavou kombinaci nazvala Youth-Dew, původně se nejednalo o parfém, ale o olej
    do koupele, který parfém nahrazoval. Voňavý olej
    si mohla žena koupit sama, aniž by musela manželovi naznačovat, čím ji má udělat radost. Parfémy se navíc obvykle nosily při speciálních příležitostech, pro voňavý olej byla vhodná příležitost kdykoliv.

    Novinka zaznamenala bouřlivý úspěch. Bouřlivé reakce byly i na reklamu Youth Dew, která zachycovala neostrý, profil nahé ženy, který byl však velmi vkusný. Estée později prodávala Youth-Dew
    po galonech fanynkám jako Gloria Swanson, Dolores Del Rio nebo Joan Crawford, která tvrdila,
    že jí opojné aroma pomohlo ulovit jejího čtvrtého manžela.

Top