Jsme online - napište nám na chatu!
každý všední den 9:30 - 18:00 hod.CALL&COLLECT
OBJEDNÁVKY S VYZVEDNUTÍM V NAŠICH PRODEJNÁCH nebo ZASLÁNÍM NA DOBÍRKU -> Zjistit víceINDIVIDUÁLNÍ VIDEO KONZULTACE ZDARMA
REZERVACE TERMÍNU ONLINE
Překonávání hranic
Protože byla Estée přesvědčena o tom, že se ženy v Evropě zajímají stejně o svůj vzhled jako o módu, usilovala o uvedení své značky také v Evropě. Po několika letech okouzlování nákupčích byla značka v roce 1960 poprvé uvedena v lodýnském luxusním obchodním domě Harrods. Následovalo uvedení v pařížské Galerii Lafayette, které se proslavilo tím, že se Estée vylil Youth-Dew na zem. Následně se zákazníci začali vyptávat, co je to za omamnou vůní, čímž si Estée zajistila, že se zde značka začala prodávat. "Později lidé říkali, že jsem to udělala schválně. Jestli to tak bylo, nebo ne, vám ale neprozradím", říkala zahradně.