Jsme online - napište nám na chatu!
každý všední den 9:30 - 18:00 hod.CALL&COLLECT
OBJEDNÁVKY S VYZVEDNUTÍM V NAŠICH PRODEJNÁCH nebo ZASLÁNÍM NA DOBÍRKU -> Zjistit víceINDIVIDUÁLNÍ VIDEO KONZULTACE ZDARMA
REZERVACE TERMÍNU ONLINE
Pouze pro zvané
po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.
Pouze pro zvané
po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.
Pouze pro zvané
po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.