• Pouze pro zvané

    po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.

  • Pouze pro zvané

    po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.

  • Pouze pro zvané

    po snad „milionté žádosti“ souhlasil Robert Fisk nákupčí kosmetiky u Sakse na Páté Avenue s objednávkou produktů od Estée. V roce 1946 se dohodli na první objednávce v hodnotě 800 dolarů. O uvedení značky v luxusním obchodním domě informovala Estée vybrané zákazníky prostřednictvím elegantních bílých pozvánek potištěných zlatým písmem, v nichž také uvedla speciální nabídku krémového pudru ke každému nákupu zdarma. Během 2 dnů byl celý sklad vyprodán a zrodil se významný marketingový koncept „dárku k nákupu“.

Top